Het zit erop!

9 juli 2019 - Genemuiden, Nederland

Inmiddels zijn we allemaal weer in Nederland aangekomen. 6 geweldige maanden zijn voorbij gevlogen.

Wat hebben wij ontzettend veel dingen geleerd & mee gemaakt. Een heel avontuur! En een ervaring rijker die niemand ons meer afpakt.

In 6 maanden tijd nieuwe vrienden gemaakt, heel veel nieuwe dingen geleerd & vooral erg veel plezier gehad.

We vertrokken 6 maanden geleden vanuit onze vertrouwde omgeving en hebben de sprong in het diepe gewaaid. Of dit het waard was? Dat weten wij 100% zeker zonder enige twijfel.

De laatste weken in Spanje stonden centraal voor het afscheid nemen van je vrienden/ huisgenootjes waar je 6 maanden lang lief en leed mee hebt gedeeld, dit was erg moeilijk & de nodige tranen zijn dan ook zeker voorbij gekomen.

Nu iedereen weer in Nederland is bij zijn/haar eigen familie en vrienden voelt het alsof je nooit bent weg geweest van huis. Toch wordt Spanje erg gemist!

Een reünie die komt er zeker! Voor nu willen wij jullie bedanken voor het volgen van onze blog. Als er nog vragen zijn kunnen deze altijd achter worden gelaten in de reacties (vergeet ook niet de laatste foto’s en filmpjes te bekijken)

Een dikke kus! Vanuit Nederland deze keer.