Campus week!

8 februari 2019 - Alfaz del Pi, Spanje

Hola,

Weer even een teken van leven vanuit het zonnige Spanje!

Zondag 3 Februari:

Wij zijn met de bus vertrokken vanuit Alfaz del Pi richting Alicante. In Alicante zijn we aangekomen op de universiteit 👩🏼‍🎓 we hebben onze koffers hier neergelegd en hebben met de totale groep studenten(40/50 man) ons beneden verzameld. Met de tram 🚃 zijn wij richting de boulevard van Alicante gegaan. 🛥Vervolgens hebben wij de berg: Santa Barbara beklommen, een hele klim maar we hebben het gehaald! (Ja we zijn met de lift naar beneden gegaan.. ssst 🤫) Na het avontuur: bergbeklimmen + gratis blaren! Zijn wij uiteten geweest met de hele groep (heerlijke spaanse tapas!) 🍴

De dagen van 4,5,6 Februari;

In deze dagen hebben wij een campus gevolgd, het programma  van deze dagen was als volgt:

10.00-14.00 uur; Spaanse les 🇪🇸

14.00-16.00 uur; SIËSTA! 😴

16.00-20.00 uur; Oefenen met VP-handelingen 💉

Donderdag 7 Februari;

S’morgens nog heerlijk ontbeten op de universiteit. 🥐 Rond 11.00uur zijn wij met de bus 🚎 weer terug gegaan naar Alfaz. Wij kijken terug op een zeer leerzame week, waarin we nieuwe mensen hebben leren kennen, veel is gelachen😁 maar ook zeker de baal/heimwee momentjes er zijn geweest, maar gelukkig slepen we elkaar hier doorheen! 😔❤️👭

Wij zijn in ieder geval weer heel blij dat we ‘thuis’ zijn (Jaja, we noemen het al ons ‘thuis’) 🏡

Vrijdag 8 Februari:

Vandaag zijn wij op gesprek geweest in het ziekenhuis IMED Levante🏥 we hebben hier onze stage begeleider ontmoet en een fijn gesprek gehad! Op naar de komende 20 leerzame/ leuke stage weken. 👩🏼‍⚕️

Veeeel liefs van ons  😘

(vergeet de foto‘s & filmpjes niet te checken) 📷

1. Jeannet:
    8 februari 2019
    Leuk om met jullie mee te kijken.
    Nu op naar het ziekenhuis👍